روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی

روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی

رضایت شغلی
سازمانهای خدمت محور
رفتار شهروندی سازمانی
رضایت شغلی كارمندان
مقاله در مورد رضایت شغلی
مقاله در مورد رضایت شغلی کارکنان
مقاله در مورد رضایت شغلی
مقاله رضایت شغلی کارکنان

رفتن به سایت اصلی

روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی

 

خلاصه:

هدف- هدف از این صفحه این است كه بدانیم چطور سازمانهای خدمت محور  (OSO) بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی (OCB) كارمندان در تماس با مشتری، تاثیر می گذارد.

طرح/ روش/ عملكرد – پرسشنامه ها در 149 موسسه تجاری هتل تكمیل شدند. یك كارمند در تماس با مشتری و مدیر، اطلاعات را در هتل فراهم می كنند. این سازه ها با استفاده از مقیاس های موجود اندازه گیری شدند. مدل های معادله ساختاری برای آزمایش كردن این تاثیرات استفاده می‌شدند.نتایج – نتایج تجربی، شخص را برای تشخیص ابعاد سازمان های خدمت محور قادر می سازد كه مدیران موسسات تجاری هتل، به منظور برانگیختن رضایت شغلی كارمند و رفتار شهروندی سازمانی باید بر آن تاكید بیشتری داشته باشند.

 

محدوده ها / پیامدهای پژوهش این نتایج به وسیله خاص بودن مفهوم جغرافیایی محدود می شوند. مصحلت بر این است كه این مدل به وسیله تغییرات دیگر از قبیل اعتماد كارمندان مدیریت، تعارض نقش و ابهام نقش و معیارهای اجرایی از قبیل كیفیت خدماتی كامل شوند.استنتاج عملی نتایج نشان می دهد كه مدیران باید از رهبری ارتباطی خدماتی و فعالیت های رویارویی خدماتی، برای تاثیر مستقیم روی رفتار شهروندی سازمانی كارمند و مدیریت منابع انسانی، و در نتیجه بهبود بخشیدن رضایت شغلی و OCB (رفتار شهروندی سازمانی) استفاده كنند.اصالت / اعتبار این صفحه مدركی تجربی درباره تاثیر مثبت سازمان های خدمت محور روی رضایت شغلی كارمند و رفتار شهروندی در صنعت مهمان نوازی فراهم می كند.

كلمه های كلیدی اثربخشی سازمانی، كنترل خدماتی، رضایت شغلی، روابط مشتری، صنایع خدماتی.

 

 

 

کلمات کلیدی:

رضایت شغلی

خدمات گرایی سازمانی

سازمانهای خدمت محور  (OSO)

رفتار شهروندی سازمانی (OCB)

 

 

 

فهرست مطالب

روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی، رضایت شغلی كارمند صف و رفتار شهروندی سازمانی 1

خلاصه 1

1. مقدمه 3

2. چارچوب مفهومی و فرضیه 6

1-2 رفتار شهروندی سازمانی 6

روابط ساختاری 12

2-2  رضایت شغلی كارمند و رفتار شهروندی سازمانی 13

3-2 سازمان های خدمت محور و رضایت شغلی كارمندان 15

1-3 مقیاس ها 34

4- تجزیه و تحلیل اطلاعات 35

5- نتایج مدل ساختاری و آزمون فرضیه ها 47

بحث و استنتاجات مدیریتی 55

محدودیت ها و تحقیق بعدی 59

  • بررسی تکثر سیاسی احزاب قبل و بعد از انقلاب در ایران

    بررسی تکثر سیاسی احزاب قبل و بعد از انقلاب در ایران احزاب سیاسی در ایران تکثر سیاسی احزاب در ایران تکثر سیاسی احزاب قبل از انقلاب تکثر سیاسی احزاب بعد از انقلاب دانلود تحقیق احزاب سیاسی در ایران فعالیت احزاب…

  • توازن بار در ابرهای محاسباتی

    توازن بار در ابرهای محاسباتی فرآیند توازن بار در رایانش ابری مقایسه روشهای توازن بار در رایانش ابری الگوریتمها و روشهای توازن بار رایانش ابری مقاله دانلود مقاله در مورد رایانش ابری مقالات فارسی رایانش ابری مقاله رایانش ابری doc…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاه ‌ها با رویکرد بازخورد 360 درجه

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاه ‌ها با رویکرد بازخورد 360 درجه ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد 360 درجه ارزیابی عملکرد مدیران مبانی نظری ارزیابی عملکرد مدیران دانشگاه شاخص های ارزیابی عملکرد 360 درجه روشهای ارزیابی در بازخورد 360 درجه مراحل…

  • بررسی مکاتب و نظریه های اخلاق حرفه ای با تشریح تاریخچه آن در ایران و غرب

    بررسی مکاتب و نظریه های اخلاق حرفه ای با تشریح تاریخچه آن در ایران و غرب مکاتب اخلاق نظریه های اخلاق نظریه های اخلاق حرفه ای نظریه های اخلاق در روانشناسی تئوری های اخلاق حرفه ای نظریه های مربوط به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 7

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 7 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • دانلود گزارش کارآموزی ساختمان سازی و تاثیر اقلیم در آن

    دانلود گزارش کارآموزی ساختمان سازی و تاثیر اقلیم در آن انواع ساختمان ساختمان سازی تاثیر اقلیم در ساختمان سازی روش های مقاوم سازی ساختمان دانلود گزارش کارآموزی رشته عمران ساختمان سازی و تاثیر اقلیم در آن دانلود گزارش کارآموزی عمران…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری

    پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری پرسشنامه بازاریابی سبز دانلود پرسشنامه بازاریابی سبز پرسشنامه رفتار خرید مشتری پرسشنامه تاثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مشتری رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر…

  • شناسایی و بررسی عوامل موفقیت پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان

    شناسایی و بررسی عوامل موفقیت پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان پایان نامه ERP مراحل پیاده سازی erp پایان نامه پیاده سازی erp پیاده سازی erp در سازمان پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمان عوامل کلیدی موفقیت erp پایان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک مبانی نظری بانکداری الکترونیک دانلود مبانی نظری بانکداری الکترونیک دانلود پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک ادبیات نظری بانکداری الکترونیک فصل دوم پایان نامه بانکداری الکترونیک ادبیات و مبانی نظری بانکداری…

  • نقش صنایع دستی به عنوان یک فعالیت درآمدزا و توسعه توریسم

    نقش صنایع دستی به عنوان یک فعالیت درآمدزا و توسعه توریسم نقش صنایع دستی به عنوان یک فعالیت درآمدزا نقش صنایع دستی به عنوان توسعه توریسم علل استفاده از تکنولوژی در صنایع دستی اثرات اقتصادی و اجتماعی صنایع دستی نقش…