پرسشنامه ارزیابی علل موثر بر وفاداری مشتریان صنعت هواپیمایی

پرسشنامه ارزیابی علل موثر بر وفاداری مشتریان صنعت هواپیمایی

پرسشنامه وفاداری مشتری
پرسشنامه علل موثر بر وفاداری مشتری
پرسشنامه وفاداری مشتریان هواپیما
دانلود پرسشنامه وفاداری مشتریان هواپیما
پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتریان هواپیما
پرسشنامه علل موثر بر وفاداری مشتری صنعت هواپیمایی
پرسشنامه علل موثر بر وفاداری مشتری صنعت هواپیمایی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه ارزیابی علل موثر بر وفاداری مشتریان صنعت هواپیمایی

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-

* نوع فایل:     WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc*  بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

 

 

*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

 

***  پرسشنامه دارای 33 سوال است :

 

 

 

 

 

 

 

 

پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان پرسشنامه بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری مشتری در صنعت هواپیمایی جمهوری اسلامی تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.

 

 

مقیاس طیف لیکرت:

5. خیلیزیاد

4. زیاد

3. متوسط

2. کم

1. خیلیکم

 

 

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون پرسشنامه بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری مشتری در صنعت هواپیمایی جمهوری اسلامی

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

 

 

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

 

 

عنوان:

پرسشنامه بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری مشتری در صنعت هواپیمایی جمهوری اسلامی

 

استاد راهنما:

 

استاد مشاور:

 

نگارش:

 

 

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

 

 

 

صنعت هوایی هر کشور نیاز استراتژیک هر کشور می باشد. رشد سریع و روزافزون مسافران موجب پیشرفت این صنعت شده و شرکت ها بدنبال حفظ و نگهداری مشتری از طرق مختلف هستند، کاهش قیمت از پیش پا افتاده ترین روش ها بوده که سریعا توسط رقبا تقلید می شود، طبق تحقیقات خلق مزیت توسط کیفیت خدمات از جمله روش های مناسب جهت جلب و نگهداری مشتری می باشد. وفاداری مشتری در اصطلاح به حالتی گفته می شودکه مشتری درمرحله بالاتر از رضایت قرارگرفته، خرید دائمی داشته، به رقبا توجه ننموده و از سازمان نزد سایرین تعریف وتمجید نماید. وفاداری لغت استراتژیک برای شرکت های مشتری مدار به حساب می آید و راه حلی برای افزایش درآمد است هنگامی که به مباحث مشتری مداری خطوط هوایی داخلی نظر می اندازیم متوجه می شویم اهمیت وفاداری مشتری بصورت جدی دنبال نمی شود و تمایز قابل توجهی در ایجاد وفاداری در انواع خطوط هوایی وجود ندارد، بدین جهت سعی میشود در این پایان نامه اهمیت این موضوع در صنعت هوایی بررسی شود و برای این منظور مدل شاخص رضایت اروپا در جهت بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری انتخاب گردید عوامل تاثیرگذار بر وفاداری از منظر این مدل شامل رضایت مشتری، کیفیت ادراک¬شده، انتظارات، تصویر شرکت و ارزش دریافتی می¬باشد. ابزار جمع¬آوری داده‌ها در این تحقیق، پرسشنامه است که با توجه به تحقیقات پیشین استخراج شده¬است، برای تجزیه و تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده ابتدا آمار توصیفی که به بررسی متغیرهای جمعیت شناختی تحقیق شامل جنسیت، میزان تحصیلات، سابقه کاری و سمت شغلی می‌پردازد، استفاده گردید. علاوه بر این به منظور بررسی روابط میان متغیرها ابتدا از آزمون ضریب همبستگی پیرسون جهت بررسی همبستگی بین عوامل سپس جهت آزمون روابط علی مفروض، از روش تحلیل مسیر استفاده گردید. تجزیه و تحلیل¬های پژوهش حاضر در سطح تحلیل مسیر با کمک نرم افزار LISREL صورت گرفته¬است

  • پاورپوینت آشنایی با کتابخانه ملی چین

    پاورپوینت آشنایی با کتابخانه ملی چین پاورپوینت آشنایی با کتابخانه ملی چین پاورپوینت کتابخانه ملی چین کتابخانه ملی چین تاريخچه کتابخانه ملی چین ساختمان کتابخانه ملی چین ساختمان جديد کتابخانه ملی چین بخش های کتابخانه ملی چین رفتن به سایت…

  • گزارش کاراموزی رشته کامپیوتر با عنوان قطعات سخت افزاری رایانه

    گزارش کاراموزی رشته کامپیوتر با عنوان قطعات سخت افزاری رایانه قطعات سخت افزاری رایانه دستگاههای ورودی خروجی قطعات اصلی و داخلی رایانه ها دانلود گزارش کاراموزی رشته کامپیوتر با عنوان قطعات سخت افزاری رایانه دانلود گزارش کاراموزی رشته کامپیوتر انجام…

  • اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

    اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن مدیریت ارتباط با مشتری محور پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری محور رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه مدیریت اهداف و دیدگاه های مختلف…

  • منوگرافی روستای سیاهكلان

    منوگرافی روستای سیاهكلان مونوگرافی تک نگاری روستای سیاهكلان دانلود مقاله منوگرافی روستای سیاهكلان سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه رشته جغرافیا خرید پروژه و پایان نامه…

  • اندازه گیری اسپکتروفوتومتریک مقادیر بسیار ناچیز پالادیوم در نمونه های مائی توسط تکنیک یک مرحله ای میکرواستخراج مایع - مایع پخشی در سرنگ

    اندازه گیری اسپکتروفوتومتریک مقادیر بسیار ناچیز پالادیوم در نمونه های مائی توسط تکنیک یک مرحله ای میکرواستخراج مایع - مایع پخشی در سرنگ میکرو استخراج مایع مایع پخشی در سرنگ پالادیوم اسپکتروفوتومتری ماوراء بنفش مرئی رفتن به سایت اصلی اندازه…

  • تحلیل فقهی ارجاع دعاوی به داوری و قضاوت اشخاص و نهادهای غیر مسلمان

    تحلیل فقهی ارجاع دعاوی به داوری و قضاوت اشخاص و نهادهای غیر مسلمان تحلیل فقهی ارجاع دعاوی ارجاع دعاوی به داوری از نگاه فقهی ارجاع دعاوی به قضات از نگاه فقهی ارجاع دعاوی به داور غیر مسلمان از نگاه فقهی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئولیت پذیری اجتماعی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئولیت پذیری اجتماعی مبانی نظری مسئولیت پذیری اجتماعی مبانی نظری در مورد مسئولیت پذیری اجتماعی دانلود مبانی نظری مسئولیت پذیری اجتماعی پیشینه تحقیق در مورد مسئولیت پذیری اجتماعی پیشینه تحقیق مسئولیت پذیری اجتماعی دانلود پیشینه…

  • مقاله پزشکی با عنوان بیماری وبا

    مقاله پزشکی با عنوان بیماری وبا دانلود مقاله پزشکی با عنوان بیماری وبا علائم و نشانه های بیماری وبا علائم و نشانه های وبا در كودكان غربالگیری و تشخیص وبا سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل…

  • پاورپوینت تحلیل فضای کسب و کار

    پاورپوینت تحلیل فضای کسب و کار پاورپوینت تحلیل فضای کسب و کار هدف از شناخت فضای کسب و کار مدل مناسب و مطلوب کسب و کار الگوی مناسب کسب و کار تعریف محیط کسب و کار محیط های بنگاه لایه…

  • پرسشنامه مدیریت الکترونیک منابع انسانی کارکنان آموزش و پرورش

    پرسشنامه مدیریت الکترونیک منابع انسانی کارکنان آموزش و پرورش پرسشنامه مدیریت الکترونیک پرسشنامه مدیریت منابع انسانی پرسشنامه مدیریت الکترونیک منابع انسانی پرسشنامه مدیریت الکترونیک منابع انسانی کارکنان پرسشنامه مدیریت منابع انسانی الکترونیک دانلود پرسشنامه مدیریت الکترونیک منابع انسانی دانلود پرسشنامه…