پرسشنامه بررسی تاثیر بین بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی با اثر میانجی تعهد سازمانی

پرسشنامه بررسی تاثیر بین بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی با اثر میانجی تعهد سازمانی

پرسشنامه میانجی تعهد سازمانی
پرسشنامه بازاریابی داخلی
پرسشنامه رفتار شهروندی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه بررسی تاثیر بین بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی با اثر میانجی تعهد سازمانی

 

 

 

 

*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

 

 دارای 11 سوال است 

 

 

پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان بررسی تاثیر بین بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی با اثر میانجی تعهد سازمانی تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.

 

 

مقیاس طیف لیکرت (کاملا موافقم              موافقم              نظری ندارم              مخالفم              کاملا مخالفم)

 

 

 

 

 

 

 

واحد اراک

دانشکده مدیریت:گروه مدیریت دولتی

 

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

گرایش:تحول

عنوان:

 بررسی تاثیر بین بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی با اثر میانجی تعهد سازمانی

استاد راهنما:

 

استاد مشاور:

 

نگارش:

 

 

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

 

 

 

 

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش شخصی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش شخصی مبانی نظری مدیریت دانش شخصی دانلود مبانی نظری مدیریت دانش شخصی پیشینه تحقیق مدیریت دانش شخصی ادبیات نظری مدیریت دانش شخصی فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش شخصی مبانی نظری و پیشینه…

  • ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز

    ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند سبز مبانی نظری ارزش ویژه برند مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند…

  • رشوه در فقه امامیه و نقد و بررسی نظرات فقها

    رشوه در فقه امامیه و نقد و بررسی نظرات فقها ضمان در رشوه تعریف رشوه در فقه حکم رشوه در فقه رشوه در فقه اسلامی تعریف رشوه در اسلام نحوه اثبات رشوه رشوه در قرآن رشوه در فقه شیعه رشوه…

  • بررسی پوشش اجتماعی مرد و زن مسلمان با تاکید بر دیدگاه عقل و فطرت

    بررسی پوشش اجتماعی مرد و زن مسلمان با تاکید بر دیدگاه عقل و فطرت پوشش در قرآن حدود حجاب در قران پوشش زن در قران محدوده حجاب در قرآن پوشش زن در اسلام پوشش مردان در اسلام پوشش در قرآن…

  • بررسی خصوصیات عایق های مایع و کاربرد آنها در در برق قدرت

    بررسی خصوصیات عایق های مایع و کاربرد آنها در در برق قدرت عایق های مایع شکست در عایق های مایع عایق های مایع در برق قدرت خصوصیات فیزیکی و شیمیایی عایق های مایع اثر نوع ولتاژ در ترکیب عایقها تغییرات…

  • مبانی نظری ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند

    مبانی نظری ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند در شرکتها مبانی نظری ارزش ویژه برند در شرکتها تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند مبانی نظری تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند رابطه آمیخته بازاریابی…

  • پرسشنامه بررسی عوامل بازدارنده در اعمال مدیریت بر طرح های تبلیغاتی موثر در سازمان های تبلیغاتی ایران

    پرسشنامه بررسی عوامل بازدارنده در اعمال مدیریت بر طرح های تبلیغاتی موثر در سازمان های تبلیغاتی ایران پرسشنامه عوامل بازدارنده پرسشنامه عوامل بازدارنده در اعمال مدیریت پرسشنامه طرح های تبلیغاتی موثر رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی عوامل…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک با کارت امتیازی متوازن

    پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) پروپوزال ارزیابی…

  • پرسشنامه شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش

    پرسشنامه شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در بانک پرسشنامه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹) پرسشنامه موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرسشنامه مدیریت دانش…

  • جایگاه نظام سیاسى جمهورى اسلامى ایران در میان دو نظام ریاستى آمریکا و مجلس مدار انگلستان

    جایگاه نظام سیاسى جمهورى اسلامى ایران در میان دو نظام ریاستى آمریکا و مجلس مدار انگلستان نظام سیاسى ایران نظام ریاستى آمریکا مجلس مدار انگلستان دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی جایگاه نظام سیاسى ایران دانلود مقالات کارشناسی ارشد…