پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر کیفیت رابطه و پیامدهای حاصل از آن

پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر کیفیت رابطه و پیامدهای حاصل از آن

پرسشنامه کیفیت رابطه
پرسشنامه پیامدهای حاصل از کیفیت رابطه
پرسشنامه عوامل موثر بر کیفیت رابطه
پرسشنامه کیفیت رابطه در بانک
پرسشنامه پیامدهای حاصل از کیفیت رابطه در بانک

رفتن به سایت اصلی

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر کیفیت رابطه و پیامدهای حاصل از آن در شعب بانک سپه شهرستان اراک

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-

* نوع فایل:     WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc*  بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

 

 

*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

 

***  پرسشنامه دارای 43 سوال است :

 

 

 

 

 

 

 

 

پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان بررسی عوامل موثر بر کیفیت رابطه و پیامدهای حاصل از آن در شعب بانک سپه شهرستان اراک تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.

 

 

مقیاس طیف لیکرت:

کاملا مخالفم

مخالفم

نظری ندارم

موافقم

کاملا موافقم

 

 

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون بررسی عوامل موثر بر کیفیت رابطه و پیامدهای حاصل از آن در شعب بانک سپه شهرستان اراک

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

 

 

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

 

 

عنوان:

بررسی عوامل موثر بر کیفیت رابطه و پیامدهای حاصل از آن در شعب بانک سپه شهرستان اراک

استاد راهنما:

 

استاد مشاور:

 

نگارش:

 

 

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

 

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های فلسفی اخلاق

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های فلسفی اخلاق مبانی نظری نظریه های فلسفی اخلاق دانلود مبانی نظری نظریه های فلسفی اخلاق پیشینه تحقیق نظریه های فلسفی اخلاق ادبیات نظری نظریه های فلسفی اخلاق فصل دوم پایان نامه نظریه های…

  • تاریخ هنر ایران

    تاریخ هنر ایران هنر ایران هنر اسلامی تمدن و هنر ایران باستان دانلود پایان نامه رشته هنر تاریخ هنر ایران دانلود پایان نامه هنر خرید پایان نامه هنر فروش پایان نامه هنر دانلود پایان نامه رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • ارتباط هوش هیجانی(EQ) با تعارضات سازمانی

    ارتباط هوش هیجانی(EQ) با تعارضات سازمانی هوش هیجانی تعارض بین فردی کارکنان بیمارستان ها تعارضات سازمانی ارتباط هوش هیجانی(EQ) با تعارضات سازمانی ارتباط هوش هیجانی(EQ) با تعارضات سازمانی با تاکید بر تعارضات بین فردی دانلود تحقیق مدیریت دانلود مقاله مدیریت…

  • پاورپوینت حسابرسی سیستم های اطلاعاتی رایانه ای

    پاورپوینت حسابرسی سیستم های اطلاعاتی رایانه ای پاورپوینت حسابرسی سیستم های اطلاعاتی رایانه ای تعریف حسابرسی انواع حسابرس مسئولیت حسابرسی داخلی انواع حسابرسی فرآیند حسابرسی رویکرد حسابرسی بر مبنای خطر رویکرد حسابرسی بر مبنای هدف حسابرسی سیستم اطلاعاتی آزمون پردازش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی مبانی نظری فرهنگ سازمانی دانلود مبانی نظری فرهنگ سازمانی پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی مبانی نظری مدیریت مشارکتی دانلود مبانی نظری مدیریت مشارکتی پیشینه تحقیق مدیریت مشارکتی رفتن به سایت…

  • پرسشنامه نقش فناوری اطلاعات در بازآفرینی سازمان

    پرسشنامه نقش فناوری اطلاعات در بازآفرینی سازمان پرسشنامه فناوری اطلاعات پرسشنامه بازآفرینی پرسشنامه بازآفرینی سازمان دانلود پرسشنامه بازآفرینی سازمان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه نقش فناوری اطلاعات در بازآفرینی سازمان بررسی موردی در سازمان ثبت احوال کشور  …

  • فرآیند چاپ و دسته بندی محصولات و مواد اولیه در روش Offset

    فرآیند چاپ و دسته بندی محصولات و مواد اولیه در روش Offset دانلود پایان نامه چاپ افست فرآیند چاپ و دسته بندی محصولات و مواد اولیه در روش Offset جریان کاری محصولات چاپی در روش Offset روش چاپ،تقسیم‌بندی محصولات چاپی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی موفق مدیریت دانش

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی موفق مدیریت دانش مبانی نظری اثربخشی موفق مدیریت دانش دانلود مبانی نظری اثربخشی موفق مدیریت دانش پیشینه تحقیق اثربخشی موفق مدیریت دانش ادبیات نظری اثربخشی موفق مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه اثربخشی موفق…

  • پرسشنامه بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری و استفاده مجدد مشتریان از همراه بانک

    پرسشنامه بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری و استفاده مجدد مشتریان از همراه بانک پرسشنامه وفاداری پرسشنامه عوامل مؤثر بر وفاداری پرسشنامه استفاده مجدد مشتریان از همراه بانک پرسشنامه وفاداری در استفاده مجدد مشتریان از همراه بانک رفتن به سایت اصلی…

  • پروپوزال ابهام و لزوم رفع آن از مورد معامله

    پروپوزال ابهام و لزوم رفع آن از مورد معامله اصل لزوم رفع ابهام ابهام در معامله ابهام در مورد معامله رفع ابهام از مورد معامله جلوه‌های ابهام در مورد معامله ابهام در مورد معامله و لزوم رفع آن پروپوزال ابهام…